
Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО) |
|
Лесен достъп с обществен транспорт до ЦАО: |
ЦАО гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9, ПК1000;
ЦАО гр. София, бул. „Брюксел“ № 1, ПК 1540,
За повече информация: Център за градска мобилност |
Паркиране |
ЦАО гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9 – места с режим „синя зона“;
|
Удобно работно време |
от 9:00 до 17:30 часа в работни дни без прекъсване |
Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за: |
|
За клиенти със специфични потребности: |
|
В ЦАО на Ваше разположение са: |
|
Добра информираност, бърза и лесна комуникация |
|
Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат |
|
Информация за услугите ни ще намерите: |
|
Съдействие на място в ЦАО ще получите от |
Нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:
|
Може да намерите отговорите на въпроси, които Ви интересуват на интернет страницата ни - www.caa.bg |
В разделите:
Ако не намерите отговор на Вашия въпрос, можете да зададете въпрос чрез Платформата ни за задаване на въпроси в областта на гражданското въздухоплаване. |
Предимства на обслужването |
|
Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер |
|
Бързо обслужване |
В рамките на 20 минути:
Освен на място в ЦАО, заявленията за извършване на административни услуги, заедно с необходимите придружаващи документи, могат да бъдат изпращани:
Плащането на дължимите такси може да бъде извършено по банков път или чрез ПОС терминал на място в ЦАО.При подаването на документи чрез Портала на електронното управление (egov.bg) дължимите такси могат да бъдат заплатени чрез централен виртуален ПОС терминал през Единната входна точка за електронни разплащания в държавната и местната администрация. |
Ще ви обслужим само на едно гише |
В ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
|
Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба: |
|
На място в ЦАО |
|
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО |
|
Пишете ни |
|
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор |
Редът за подаване на предложения и сигнали може да бъде намерен на интернет страница на ГД ГВА в раздел „Административно обслужване“ Може да ги подадете:
|
Обадете ни се |
|
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате |
За връзка с ЦАО:
|
Информация за Вашата удовлетвореност |
|
Всяка година до 1 април в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван |
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
Обратната връзка с клиента се осъществява чрез Система за измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги в ГД ГВА, намираща се на интернет страница на ГД ГВА – www.caa.bg в раздел „Административно обслужване“. |
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас! |
|
Последна актуализация: 03.05.2023 г. |
Хартата на клиента е приета на 11.07.2017 г. |