Харта на клиента


Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:

Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)

Лесен достъп с обществен транспорт до ЦАО:

ЦАО гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9, ПК1000;

  • С трамвай: линии № 10, 12, 18, спирка „Пл. Гарибалди” или „Пл. Славейков”; линия № 5, спирка „Съдебна палата”;

  • С тролей: линия № 9, спирка „Сатиричен театър”;

  • С метро: метростанция „Сердика“, Метростанция „Св. Патриарх Евтимий“;

  • С автомобил: Координати: 42°41'37.1"N 23°19'31.2"E

ЦАО гр. София, бул. „Брюксел“ № 1, ПК 1540,

  • С метро: метростанция „Дружба“ и автобус № 384;

  • С автомобил: Координати: 42°41'11.3"N 23°24'12.0"E

За повече информация: Център за градска мобилност

Паркиране

ЦАО гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9 – места с режим „синя зона“;
ЦАО гр. София, бул. „Брюксел“ № 1 – възможност за безплатен паркинг;

Удобно работно време

от 9:00 до 17:30 часа в работни дни без прекъсване

Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за:

  • Работното време

  • Гишетата за заявяване и получаване на документи

За клиенти със специфични потребности:

  • Осигурен е адаптиран достъп (инвалидни колички, детски колички и др.)

  • Нашите служители ще Ви окажат необходимото съдействие по време на престоя Ви в ЦАО

В ЦАО на Ваше разположение са:

  • Столове, маси и пособия за попълване на документи

  • Питейна вода и възможност за ползване на тоалетна

  • Безплатен интернет

Добра информираност, бърза и лесна комуникация

Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат

  • Любезно, с лично отношение, уважение и търпение

  • При спазване на конфиденциалност

Информация за услугите ни ще намерите:

Съдействие на място в ЦАО ще получите от

Нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:

  • Ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването

  • Ще Ви окажат помощ при попълване на документи за обслужването

Може да намерите отговорите на въпроси, които Ви интересуват на интернет страницата ни - www.caa.bg

В разделите:

Ако не намерите отговор на Вашия въпрос, можете да зададете въпрос чрез Платформата ни за задаване на въпроси в областта на гражданското въздухоплаване.

Предимства на обслужването

Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер

  • За устни запитвания на място или по телефон - в рамките на 20 минути

  • За писмени запитвания – до 5 работни дни

  • В случаите, когато е необходима проверка на място, по въпроса трябва да вземе отношение по компетентност друго служебно лице или е нужно становище на друг административен орган - до 14 дни

Бързо обслужване

В рамките на 20 минути:

  • ще приемем Вашите документи

  • ще Ви предоставим готовите документи

Освен на място в ЦАО, заявленията за извършване на административни услуги, заедно с необходимите придружаващи документи, могат да бъдат изпращани:

Плащането на дължимите такси може да бъде извършено по банков път или чрез ПОС терминал на място в ЦАО.

При подаването на документи чрез Портала на електронното управление (egov.bg) дължимите такси могат да бъдат заплатени чрез централен виртуален ПОС терминал през Единната входна точка за електронни разплащания в държавната и местната администрация.

Ще ви обслужим само на едно гише

В ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:

  • да посещавате повече от едно гише

  • да посещавате два пъти едно и също гише

Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:

На място в ЦАО

Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО

  • Обърнете се към служителите ни в ЦАО

  • Поискайте да Ви насочат и да Ви свържат с експерта по казуса

Пишете ни

Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор

Редът за подаване на предложения и сигнали може да бъде намерен на интернет страница на ГД ГВА в раздел „Административно обслужване“ Може да ги подадете:

Обадете ни се

Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате

За връзка с ЦАО:

  • ул. „Дякон Игнатий“ № 9, тел. 02/937 1046

  • бул. „Брюксел № 1“ тел. 02/ 948 8051

Информация за Вашата удовлетвореност

Всяка година до 1 април в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван

Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:

  • Получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка

  • Резултатите от измерването на удовлетвореността Ви

  • предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване

Обратната връзка с клиента се осъществява чрез Система за измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги в ГД ГВА, намираща се на интернет страница на ГД ГВА – www.caa.bg в раздел „Административно обслужване“.

Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас!

Последна актуализация: 03.05.2023 г.

Хартата на клиента е приета на 11.07.2017 г.